20.11

nu har jag varit och provat det som jag trodde skulle vara början av min balklänning. hon hade klippt en överdel i ett tyg som inte ens var mitt tyg. mitt tyg låg fortfarande orört i påsen. hm. men det blir nog bra.

nu funderar jag på att titta på flashdance eftersom jag inte har sett den. fick ett sådant sug efter att kolla på dansfilmer igår så jag tittade på grease. eftersom flashdance ska vara lika bra som grease, vad jag har hört, kanske jag skulle se igenom den.

på lördag ska philip ha sin stora 19årsfest vilket ska bli mycket kul! louise och jag har fixat en jättefin present som jag tror han kommer bli jätteglad för, hihi:)

nehe, nu blir det film!


jag och min fina vän phills!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0