27-04-10

tjenare allesammans!
idag, eller ikväll rättare sagt, är det tisdag och jag storstädar(läs: dammsuger) mitt rum. känner mig lite halvsjuk och slö, täppt i näsan och lite ont i halsen. sov 2 timmar när jag kom hem från skolan och ändå är jag sjukt trött!

idag var det utklädningsdag i skolan och jag och jacob var sandy och danny. tur att jag hade bil och slutade vid elva för jag hade fan inte klarat om den hemskt kliande peruken och de extremt tajta nylonstrumpbyxorna en sekund till. hade tyvärr inte med mig kamera, men jag kanske lyckas få tag på en bild av någon annan att lägga in sen.

amanda och jag satt ute i kvällssolen igår och käkade glass. mycket mysigt och nu känns det som att sommaren snart är här. förhoppningsvis.

nu ska jag städa vidare litegrann!


glass i solen (bild lånad av amanda)

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0