30-04-10

idag är det fredag, och inte vilken fredag som helst, det är valborgsmässoafton! detta betyder att det blir en festlig kväll!

välgörenhetsgalan var kanonbra igår och bäst på hela kvällen var ju självklart min goda vän jens med sina två kompanjoner kalle och rikard. har spelat in båda låtarna de framförde och tänker lägga in dem tillsammans med lite bilder från kvällen här nedan.

nu ska jag se nya avsnittet av vampire diaries minsann!


olivia var glad och lite nervös


erik och jag var först på plats och vi var glada och spända inför föreställningen


passade på att posa litegrann


puss


moa hälsar oss välkomna


kalle, jens och rikard på scen



jens


olivia pratar om utsatta flickor i bolivia


alla artister upp på scen

tror jag gör ett nytt inlägg med inspelningarna, annars blir det så himla långt!

hörs sen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0