helg med storasyster och bbbounce

har inte skrivit sedan i fredags, men det är inte så konstigt eftersom jag var i linköping i lördags och stockholm i söndags. hälsade på helena i linköp. i lördags och vi shoppade och umgicks. på kvällen åt vi svingod sushi innan jag och mia begav oss till ett utav stadens uteställen - Platå. vi hade en mycket rolig kväll fylld av jägerbomb, mojitos, engelsmän och discodans! borde göras oftare, helt klart.

på söndagen begav sig familjen örns damer till stockholm för att se The last bounce i globen. vi hade bästa biljetterna (vip-biljetter) och stod jämte bland annat pontus gårdinger. showen var helt sjukt bra och jag tycker det är synd att första gången jag såg bounce var på deras avslutningsshow.

sammanfattningsvis, jag har haft en skitbra helg alltså!

(tyvärr togs det inga bilder, så jag slänger in gamla bilder på mig med familj)


jag och mamma


jag och mia



helena

hörs sedan. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0