jag vet, min uppdatering suger!

jag vet att jag har varit jättedålig på att uppdatera, men jag har haft fullt upp! eftersom helena (min syster och mest trogna läsare) har tjatat på mig, och eftersom jag faktiskt har saknat att skriva så kommer här,
i korta drag, en sammanfattning på hur mitt fullspäckade påsklov har varit:

påskhelgen spenderade jag hemma hos familjen granquist då mina föräldrar åkte till halmstad och lämnade sitt lilla barn ensam hemma. som tur var ville granquists gärna bjuda mig på påskmiddag, och det tackar man ju inte nej till precis. blev en jättehärlig påskafton fylld med god mat, trevligt sällskap och ögongodis i form av bebis-maya. så söt!
på kvällen blev det utgång på hottet tillsammans med louise, angelina och morten. blev en del alkohol och en del dans!

började lovveckan med ölkväll tillsammans med grabbarna jacob, viktor och phills vilket alltid är lika kul.

mia och jag begav oss sedan till köpenhamn för två härliga dagar fyllda med shopping och dansk öl. kom dit på onsdagen och gjorde staden. på kvällen åt vi goda hamburgare och träffade morten och jon för att gå till en dansk bar med billig öl. en sjukt rolig kväll, måste jag erkänna. torsdagen bestod även den av shopping, men vatten och kaffe istället för öl, heh. måste tillägga att de danska våfflorna med flöde och syltetöj är något av det godaste jag ätit! efter två underbara dagar satte vi oss på tåget och vinkade hejdå till köpenhamn. helt klart en lyckad resa!

hann knappt komma hem innan jag skulle ge mig av till jönköping för att gå ut och dansa med louise och angelina. dock blev det inte så mycket dans eftersom centrum sög! astråkigt! men med trevligt umgänge blev det ändå en lyckad visit:)

denna (ganska hårda) vecka har resulterat i en riktig vårförkylning och nu sitter jag här och snorar medan solen skiner utomhus. så typiskt att man ska bli sjuk när det är världens finaste vårväder. aja, inte mycket att göra åt.

nu sitter pelle på fönsterkarmen där ute och skriker på mig att han vill komma in. bäst att släppa in honom! lägger in lite bilder från påsklovsveckan sedan.

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0