nu taggar vi.. eller?

idag är det lördag och ikväll är det fest! måste dock erkänna att jag inte är jättetaggad.. inte än i alla fall. får hoppas att det kommer sen när amanda kommer hit. är sjukt seg eftersom jag sov till ett idag. men det beror nog på att jag somnade ganska sent igår. "grillkvällen" (var inte så mycket till grillning) var riktigt underhållande och trevlig. mysigt att umgås en hel kväll med amanda, det var längesen! men nu kanske man borde ta en promenad för att komma igång och sådär.

har hittills idag umgåtts med min syster, min pappa och min farmor. mycket trevligt faktiskt. inte träffat min kära farmor på ett tag så det var kul att hon hälsade på.

nu ska jag se flashdance en gång till. såg den igår och den var bättre än förväntat faktiskt. trots att det är en ganska töntig och förutsägbar film. hihi


bästa!

hörs sedan mina vänner, puss på er





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0