välgörenhetsgala

godeftermiddag! jag sitter i mitt rum och läser louise vetenskapliga uppsats eftersom jag ska vara huvudopponent på den. rätt spännande att se hur gymnasieelever ser på homosexualitet.

har än sålänge hunnit med att klippa martin idag och det blev ruskigt snyggt! är väldigt nöjd faktiskt.

ikväll blir det välgörenhetsgala, som är resultatet av olivias och moas projektarbete, tillsammans med bästa J.D. bjuds på föreläsning och olika lokalband(passar på att göra lite reklam här) och min goda vän jens ska spela. blir nog trevligt.

nehe, nu ska jag skriva lite på naturkunskapsinlämningen.


bjuder på en ganska gammal bild

puss





Kommentarer
Postat av: Stefanie

Snygg tjej!

2010-07-14 @ 13:30:14
URL: http://thesoundofmadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0