huvudvärk och spelkväll

vaknade med en sjuk huvudvärk idag, hemskt! den lindrades dock av en solning med louise och lite mys med pelle.

ikväll blir det spelkväll med amanda, louise och kanske mia. blir nog en trvlig kväll fylld av alfapet, alias, dumlechoklad och skratt!

alltså, jag älskar jonathan johansson. just nu får jag gåshud längs hela ryggraden av "sent för oss" och den spelas om och om igen. sjukt bra! lyssna själva!


problemet är, att när jag hittar låtar som ger mig gåshud så lyssnar jag sönder dem på några dagar. lyssnar på dem så fort jag sitter vid datorn, och om jag sedan tar en promenad är det samma låtar som spelas i ipoden. vilka problem jag har alltså.

aeh, nu måste jag städa mitt rum! hörs senare!
puss karin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0