måndagskväll, strax sovdags

ska faktiskt krypa ner i sängen snart så jag kan komma upp i tid imorgon. förstår inte hur jag inte kan vakna när jag ställer väckarklocka, när mamma väcker mig innan hon åker och sedan ringer 30 signaler till hemtelefonen som ligger på mitt öra. ibland brukar hon till och med dubbelringa - från hennes mobil till min mobil och från hennes jobb till hemtelefonen - samtidigt! det är sjukt!

vill passa på och skriva ett litet meddelande till mina fina vänner amanda och louise! ibland får man små ryck då man kommer på hur glad man är att man har så fina vänner! puss på er!


louise och jag!


amanda och jag!

Kommentarer
Postat av: J & L licious

vad söt du är :)

2010-03-26 @ 00:33:22
URL: http://jllicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0