träning och promenad i solen

då var det lördag igen! 90 dagar, eller 13 veckor, är det kvar till studenten! ojoj.

dagen har hittills bestått av träning med amanda och en promenix hem i det fina vädret! helt sjukt väder! hade dock varit ännu bättre om det inte legat någon snö på marken. men alltså, det kommer antagligen ta ända fram till midsommar innan de 5-meter-höga snöhögarna försvinner.

nu ska jag ta en dusch och sedan blir det matteplugg. eller, innan dess ska jag nog läsa lite i BD-boken som jag fått låna av Moa. hihi.

och ikväll kör vi! det blir hotellet med Louise, Mia och förhoppningsvid Amanda.  Idol-Calle vet inte vad som väntar honom. mohaha! och philip, när du läser det här hoppas jag att du snart tänker knäppa första ölen och är taggad till tusen! ;)


hörs senare!
puss k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0